Maksu-ja toimitusehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 29.2 2024 alkaen.
Verkkokauppa
JarnaS
Kaukjärventie 282
30100 Forssa
0405425807
info@jarnas.fi
3263749-5
JarnaS kauppa myy käsityönä valmistettuja nahkatuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa.
Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Jos verkkokaupan tai tilauksen kanssa on ongelmia, ota yhteyttä: info@jarnas.fi
Jos jokin tuote on loppunut tai sitä ei muusta syystä pystytä toimittamaan luvatussa ajassa, otamme sinuun yhteyttä välittömästi.
Tilaajan on oltava täysi-ikäinen.
Jos haluat, voit rekisteröityä kauppaan. Silloin tietoja ei tarvitse syöttää seuraavalla kerralla uudestaan ja pääset tarkastelemaan aiempia tilauksiasi. Tilauksen voi kuitenkin tehdä myös ilman rekisteröitymistä.
Kaikki hinnat sisältävät Suomessa voimassa olevan arvonlisäveron. Tuotteen hintaa voidaan poikkeustapauksissa korjata jälkikäteen, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeä virhe.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Täältä näet Klarnan ehdot: https://www.klarna.com/fi/ehdo...
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt JarnaS yleiset ehdot.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
04054525807
info@jarnas.fi
3263749-5
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Nouto verstaalta. Verstas avoinna vain keskiviikkoisin klo.16.00-19.00 jolloin valmiita ja pakattuja tuotteita voi noutaa. Ilmoitan noutovalmiista paketista sähköpostitse!
Verstaan oven läheisyydessä on lukollinen noutolaatikko josta voi sopimuksen mukaan tilatut ja pakatut tuotteet noutaa. Tästä sovitaan erikseen sähköpostilla jolloin myös saat koodin noutolaatikon lukkoon.
Kirje toimitetaan vastaanottajan kotiosoitteeseen. Kirjeeseen ei ole mahdollista saada seurantakoodia. Emme toimita yli 30 €:n tilauksia kirjeenä.
Pikkupaketti kuljetetaan kotiin päivittäisjakelun yhteydessä. Huom! Postin kulku kestää 5-7 päivää.
Postipaketti toimitetaan asiakkaan valitsemaan Postin toimipisteeseen. Jos sinulla on toive paketin noutopisteestä, kerro se lisätiedoissa.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Pakettien käsittelyaika on 3-5 työpäivää.
Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Palautusehdot
Peruuttamisoikeus
Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Tuotteen tulee olla palautettaessa täysin uutta vastaavassa kunnossa. Myös myyntipakkauksen tulee olla ehjä. Asiakas maksaa palautuksen postikulut.
Ota palautus- ja vaihtotilanteissa ensin yhteyttä sähköpostitse info@jarnas.fi
Peruuttamisen vaikutukset
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset. Noutamatta jätetyistä palautetuista tilauksista perimme Postin palautuskulut 11,50 € sekä 20 € selvittelymaksun.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.
